Thursday, August 27, 2009

Tagged**

Mmg btoi, dh lama xbuat tagging2 nie.. i've been tagged by YAsh, Our Pengantin Baru!!

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> seorg yg dh mnjd suami org+bapak kepada 2org anak.. Lehhh :P

2. Saya sedang mendengar :
>> Playlist Ares dr desktop saya la, lagu Aliyah lg!

3. Mungkin saya patut:
>> angkat kain di jemuran.. ari nk ujan lg tu..

4. Saya suka :
>> sembang, luah prasaan kat suami saya coz dia aja org yg paling dekat!!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
>> smua dh bwk haluan masing2.. ntah egat lg ka tidak!!

6.Saya tak paham :
>> Org msti egat kita 'ngandong' klu perut buncit sket! Hmmm

7.Saya kehilangan :
>> byk helaian rambut, shampoo xsesuai kot..

8.Ramai yang berkata :
>> bila saya nak dapat 'baby', ada yg kata.. xmau lg ka? Tu Kuasa Allah, saya+suami memang mencoba!!

9.Makna nama saya :
>> Che.. > xdak makna,keturunan sbelah abah saya. Azura > Hahaaa dlm Arab, taik kring :B Idha > Langit biru.. sedap sket! Bila gabung, Che taik kring langit biru, bleh?!!

10.Cinta itu adalah :
>> universal.. kadang2 mnyakitkan!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>> makan, xposa...

12.Saya akan cuba :
>> trus mnjadi istri+bakal ibu yg baik buat suami&zuriat saya nanti.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> Moga jodoh saya&suami berpanjangan, sampai akhir hayat..

14.Telefon bimbit saya :
>> Dh jatoh 2x, baru 3bulan pakai..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
>> msti malas nk bangun tau :P

16.Saya paling meluat apabila :
>> customer dekat ofis banyak 'ragam'.. apatah lg yg brlagak sombong

17.Pesta/Parti adalah :
>> perkara yg pertama kali dlm idup, penah skali ja 'join'.. then xpenah dh..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>> Peguin.. kat Zoo Negara ja!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> Sekolah rendah jugak, asyik main 'toi' ja..

20.Hari ini :
>> saya cuti..!! Nk masak gulai ayam petang nie, tuk berbuka..

21.Malam ini saya akan :
>> pegi terawih ngan suami, balik.. xleh 'seronok2', cuti sebln kata suami.. LOH!!

22.Esok pula saya akan :
>> keja.. Friday, msti ramai customer!

23.Saya betul-betul inginkan :
>> sluar jean baru.. yg ada dh ketat!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> ada parut itam kat idung, bekas picit jerawat la..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>> Of course pusat membeli-belah

26.Makanan Barat atau Jepun :
>> Barat la kot, Jepun xpenah try..

27.Bilik yang terang atau gelap:
>> Tgk keadaan bleh?

28.Makanan segera adalah :
>> untuk waktu 'urgent', klu lapaq sgt..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>> 'Sayang, bwk keta elok2.. ujan lebat'

30.Siapa yang anda nak Tag?
>> Sesiapa yg baca blog nie.. silakan!!

2 comments:

ery@zainy said...

Love the question for No. 12 & 13.. The answer, reasonable..!!

But NO. 1, quiry sikit..?! Macamana boleh tau lagi tu..?

arezura said...

Ques 12 & 13:- TQ..

Ques 1:- Agak ja.. jgn marah dear,aiseyy.. ur my busok!!